even iets anders - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu even iets anders - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

even iets anders

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

29 Augustus 2010 | Nederland, Rotterdam

Ik heb weer iets nieuws gevonden om mijn creativiteit op los te laten.
Heb heerlijk zitten prutsen met mijn foto's...
Dit is het resultaat...(klik op de link)

Voor mijn 3 grootste schatten.
http://www.youtube.com/watch?v=a1m79OJ9BQ4

Voor onze grote held Michael.
http://www.youtube.com/watch?v=K_dS9LTfjBg

Voor mijn mooie lieve dochter Chelsea...
http://www.youtube.com/watch?v=tEahPGX3HSI

Laten jullie weten wat je er van vindt??
Dit is weer eens iets anders dan alleen tekst. Zijn er voor de meesten onder jullie ook eens wat beelden. Voor degenen die op hyves zitten daar staan ze ook.

xxxx Monique

  • 29 Augustus 2010 - 17:45

    Hanneke:

    Heb bewondering voor je gave..... prachtig en om te huilen zo mooi.....
    xxx

  • 29 Augustus 2010 - 21:45

    Joyce:

    Mooi gemaakt hoor!!!!
    Ben trots op je, maar dat wist je al. Zitten echt veel mooie foto's tussen, :'-)

    liefs,

    xxxx


  • 30 Augustus 2010 - 04:43

    Mieke:

    Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt. Met recht zijn jullie een gezin om trots op te zijn.

    xxx

  • 01 September 2010 - 08:07

    Jakob:

    in een woord geweldig

  • 02 September 2010 - 11:42

    Mirjam:

    Eerst even over Chelsea, wat een mooie foto's zijn dat vooral die zwart/witte.
    En dan die van Michael jemig.. hier heb ik weer ff bij zitten janken. (komt ook door alle herinneringen en natuurlijk "Kleine Held" van Jeroen van der Boom)
    Het is mooi stel zo bij elkaar, maar dat wist je natuurlijk al.

    Even voor Joyce... maak ook eens een blog ofzo ik wil zo graag ook van jullie alles bijhouden!!!

    Dikke kus Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 189253

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: