dag 6... sophia kinderziekenhuis en thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu dag 6... sophia kinderziekenhuis en thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

dag 6... sophia kinderziekenhuis en thuis

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

23 December 2009 | Nederland, Rotterdam

Even een dag later mijn blog. Ik had er gister even geen zin meer in.
Gisterochtend kwam de zuster de kamer van Mike binnen. Zo he... die was boos!!! Ze had de dag ervoor alles geregeld zodat Mike naar huis toe kon en ineens mocht ie niet van de artsen. Dat was dus teleurstelling alom zoals jullie al hebben kunnen lezen. Die zuster was zo ontzettend boos!! Ze heeft de afdelingsarts erbij gesleurd en de oncoloog! Ze moest en zou Mike naar huis hebben! Ze zei dat wij maar vooral Mike dit nodig hebben. Die vrouw heeft zo ontzettend haar best gedaan en het is haar gelukt. Zo wat was Mike blij!!! Adriënne heel erg bedankt! We gingen om een uurtje of half 3 richting huis. Toen we thuis kwamen was Chelsea bij een vriendinnetje spelen. Zij zou om half 4 thuis gebracht worden. Toen ze thuis kwam wilde Mike de deur opendoen als verassing. Hij had namelijk toen hij hoorde dat hij weg mocht gelijk Steef gebeld dat hij naar huis mocht maar dat hij dit wel een verrassing wilde houden voor Chelsea. De deurbel ging... Mike deed open en Chelsea ziet hem staan... Ze gilt MIKE!!!!! JAAAAA!!!! JE BENT THUIS!!!!! en ze vliegt hem in zijn armen. Geweldig om te zien. We hebben heerlijk samen gegeten en zijn medicijnen gemaakt en gegeven. Om half 9 zijn ze samen naar bed gegaan. Chelsea bij Michael op het logeerbed zoals afgesproken.
We hebben even heerlijk genoten en toen ze op bed lagen dacht ik even een wasje te draaien. Dus ik zet de wasmachine aan. Niets aan de hand...dacht ik!!! Tot we in bed lagen. Ik hoorde een gek geluid.... tik...tik...tik. Ineens daagt het me... ik vlieg uit bed en ja hoor... we hadden wateroverlast. Op de een of andere manier is de afvoerslang van de wasmachine losgeraakt en al het water wat dat apparaat uitspuugt is op de grond terecht gekomen. Heel Mike zijn vloer.... die slaapt namelijk op de zolder waar ook de wasmachine staat.... stond blank... het liep bij de muren naar beneden... in mijn kledingkastkamer drupte het op mijn kast (dus die is kapot) We hebben alle handdoeken moeten gebruiken die we hebben om de boel op te dweilen. Heel de laminaat vloer zal waarschijnlijk moeten worden vervangen!
Ook dit kan er nog wel bij... Gooi het maar op onze bult.... maar goed... het is ook wel weer relatief... het is namelijk niet het ergste... maar wel heel vervelend. Zo kreeg een dag vol positiviteit toch nog een negatief eind.

We gaan vandaag (woensdag) maar even wassen en drogen, spelletjes doen met de kids, kerstkadootjes kopen (vandaag is de laatste dag dat dit voor ons kan... want Mike wordt donderdag weer opgenomen.) maar goed we gaan vooral genieten van deze dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 189654

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: