donderdag... chemodag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu donderdag... chemodag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

donderdag... chemodag

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

10 Juni 2010 | Nederland, Rotterdam

vanochtend moesten we weer naar het sophia voor de chemo. We hebben snel even Chelsea op school gedropt en zijn doorgereden naar het ziekenhuis. Daar aangekomen is Mike gelijk een vingerprik gaan halen voor het routinematig bloedonderzoek. toen mochten we naar de spreekkamer. De dokter heeft Mike onderzocht en toen mocht hij een bedje uitzoeken op de dagopname. Uiteraard zocht hij zijn vaste plek uit en ging heerlijk liggen. Even de port-a-cath aanprikken een spuitje chemo er in weer terug naar de zaal. Daar kreeg hij zijn zak limonade (chemo met een rode kleur) zoals hij het zelf noemt. Die was aangekoppeld en toen kwam de pedagogisch medewerker zijn ipod touch bewonderen en even met hem kletsen. Aangezien hij druk in gesprek was met haar en de chemo toch even duurt zijn Steef en ik even naar boven gegaan om te kijken bij die 2 jongens waar ik het in mijn vorige blog over had. De jongen van 15 knapt gelukkig iets op en de jongen van 7 heeft er weer koorts en een infectie bijgekregen en lag wederom weer in de isolatie. Alles bij elkaar is dat natuurlijk niet goed. We hebben even bijgepraat en toen zijn we weer terug gegaan naar Mike. Daar aangekomen zat de chemo er in en kon de naald er weer uitgehaald worden. We kregen nog ff tussendoor de uitslag van de laatste beenmergpunctie en die was helemaal oke. Goed nieuws dus. Nu zijn we weer thuis en gaan we weer kijken wat de klachten van de vincristine (zoals een andere moeder zegt.... venijnige christine... de bitch... hahahah omdathet maar 1 spuit van 50 cc is die hele venijnige klachten geeft ) dit keer zijn. De vorige keer had Mike ontzettend veel pijn dus we gaan het zien. Binnen nu en een paar dagen gaan we het weten.
Nu ff relaxen en vanavond mag ik weer werken. We gaan gewoon weer door.

• 10 Juni 2010 - 11:33

Petra Split:

blij voor jullie dat er ook weer eens goed nieuws is .
    ja en nu maar weer afwachten dat de pijn voor mike gaat meevallen zallen voor hem duimen en heel veel sterkte deze dagen .
    gr uit leeuwarden

• 10 Juni 2010 - 13:35

Francien Speters:

gelukkig ook weer goed nieuws voor jullie,ik zal duimen dat hij niet zo veel pijn heeft,en jij sterkte vanavond met je,gesprek.gr van mij

• 10 Juni 2010 - 16:42

Sandra Reen:

ik hoop dat hj er niet zo veel last van krijgt als de vorige keer.