vrijdag 11-6 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu vrijdag 11-6 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

vrijdag 11-6

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

11 Juni 2010 | Nederland, Rotterdam

Vandaag gaat het nog met Mike. Hij merkt nog niet heel veel. Dat zal het weekend allemaal wel komen.
Vanochtend moest ik met chelsea en voor mezelf naar de huisarts. Bij Chelsea zag haar keeltje er weer mooi uit en hij wil nog even wachten met de kno arts. En nu ik... Ik heb dit jaar voor het eerst last van hooikoorts waardoor mijn holtes nu helemaal ontstoken zijn. Hiervoor krijg ik een neusspray die schijnt te helpen. Nou ja we gaan het maar proberen. Verder mag ik weer fijn terug naar de gynaecoloog. Mijn endometriose wordt erger en gaat meer pijn doen ondanks dat ik hormonaal vlak gehouden wordt dus daar zal wel weer wat aan moeten gebeuren. 2 Juli mag ik me melden in de Clara en ook dat gaan we wel weer zien. Al met al gaat het dus weer lekker in huize Bijleveld.
Goed... Ik heb gister mijn gesprek gehad op de zaak. Dat ging goed! Ik heb de status behouden. Dit houdt in dat ze me zien zitten in "de nieuwe organisatie" en dat ze me willen behouden. Het is geen baangarantie maar wel een goed teken. Het was net of er een olifant van mijn rug af sprong.
Verder ben ik gebeld door de stichting doe een wens. Zij hebben nog geprobeert om alsnog toestemming te krijgen voor onze reis naar Rhodos. Ook hen is het niet gelukt. Dus nu is Mike zijn wens doorgeschoven naar het volgend voorjaar. Helaas... maar wel beter voor Mike. Hij moet wel kunnen genieten van zijn droomreis... toch?
Voor nu is alles redelijk onder controle hier en we zien wel wat het weekend brengt.
Voor jullie een fijn weekend en hopelijk ook mooi weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 189679

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: