de afgelopen dagen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu de afgelopen dagen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

de afgelopen dagen

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

26 Mei 2010 | Nederland, Rotterdam

De afgelopen dagen waren een ware hel.
Michael had zón pijn dat zelfs de dubbele dosis van de medicijnen niet meer hielpen. Ja heel eventjes... een uurtje of zo. Hij gilde het uit van de pijn en huilde heel veel. Dus maar weer het ziekenhuis gebeld. Daar kreeg ik te horen dat dit wel erg extreem was (joh???) en dat hij absoluut niet nog meer van de gabapentine mocht nemen.De dosis die hij nu krijgt is echt het maximum.Nu heeft hij hele zware pijnstillers gekregen die hij absoluut niet langer dan 2 weken mag gebruiken omdat deze zwaar verslavend is. Gelukkig slaat dit aan en is de pijn een stuk minder nu.
Ook zit hij nu weer volledig aan de sondevoeding omdat hij weer ontzettend aan het afvallen is. Dus nu maar weer hopen dat hij snel weer wat gewicht aankomt voordat hij volgende week weer een kuur moet. Dan kan hij toch iets meer hebben.
Verder hebben we dinsdag het loungeset gekregen. Wat een heerlijk iets is dat. Alleen laat nu de zon het afweten. Maar goed... dat komt ook wel weer goed en kunnen we heerlijk met zijn 4-tjes in de tuin loungen.
Chelsea had vandaag haar schoolreis naar de efteling. Ze heeft heerlijk genoten en heel veel plezier gehad. Daar was ik echt blij om dat te horen. Dat meisje verdient ook wel wat plezier in deze kl*te tijd.
Heerlijk om zo met haar te praten over wat ze allemaal beleeft heeft. Ze kan zo heerlijk ongedwongen vertellen over alles wat haar bezighoudt. Echt een genot!
Verder gaan we weer kijken hoe het verder loopt deze week en of Mike zich beter gaat voelen en weer van de pijnstillers af kan.

• 26 Mei 2010 - 19:14

Corry:

Ja, wat moet je hier nu nog op zeggen?

• 26 Mei 2010 - 20:22

Caroline:

Mijn hemel wat heeft hij veel te verduren zeg.
    Steeds weer zit ik met kippevel en een brok in mn keel.
    Meer dan heel veel sterkte weet ik er niet uit te brengen...........sorry.

• 28 Mei 2010 - 10:53

Conny:

ik duim voor je michael dat je je beter gaat voelen.jullie allemaal heel veel sterkte dikke knuffel conny

• 31 Mei 2010 - 07:30

Erik: