dag 7 thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu dag 7 thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

dag 7 thuis

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

24 December 2009 | Nederland, Rotterdam

Vandaag hebben we een heerlijke dag gehad...
Ondanks de pech met de wasmachine.
Michael heeft heerlijk "onbezorgd"gespeeld met zijn vriend Youry. Hij heeft echt genoten.
Ik ben de hele middag mijn grote hobby (NIET DUS) gaan uitvoeren. Ik moest nog alles voor de kerst halen. Aangezien ik door alle omstandigheden nog helemaal niets gekocht had en morgen dus ook heel de dag met Michael in het ziekenhuis zit moest het vandaag. Pfff ben bijna 5 uren wezen shoppen in die drukte. Maar ben blij dat ik alles heb kunnen kopen!
Vanmorgen belde de oncoloog me weer. Hij wil Mike toch weer opnemen. We moeten om 9 uur verschijnen op de afdeling waar hij laatst ook lag. Hij krijgt morgen zeker weten zijn port a cath. Dus dat betekend operatie nummer 3 in 1,5 week tijd. Maar goed... dit ding gaat veel voor hem verlichten dus het is echt nodig. Hiermee hoeven ze hem niet zo vaak een infuus aan te leggen maar kunnen ze hem zo aansluiten aan een infuus. De oncoloog kon ook nog niet zeggen of hij moest blijven morgennacht. Dat hangt weer van de tijd af wanneer hij geholpen wordt. Hij wordt eerst geholpen en daarna krijgt hij nog chemo. Dus als Mike pas om 3 uur op de OK ligt en hij moet daarna nog chemo krijgen dan mag hij hoogstwaarschijnlijk niet naar huis. Dus we gaan morgen wel met een tas met slaapspullen richting Sophia en we zien het wel weer.
We hebben vanavond bij het eten pas verteld wat er gaat gebeuren morgen. Dit hebben we gedaan omdat we Mike zo lang mogelijk wilden laten genieten van zijn "vrije" dag. Wie weet hoe hij zich morgen voelt?? Hij krijgt wel een operatie en gelijk daarna wordt de chemo ingezet. En deze chemo is niet misselijk heb ik begrepen dus we moeten ook maar weer afwachten wat ons allemaal te wachten staat en hoe het met de kerstdagen gaat worden. Ik hoop voor hem dat het een beetje meevalt en dat hij zich niet al te ziek gaat voelen zodat hij ook een beetje kan genieten van de kerst.
we gaan maar weer eens afwachten voor de verandering.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 189229

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: