Hoe gaat het nu met onze kanjer(s) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu Hoe gaat het nu met onze kanjer(s) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het nu met onze kanjer(s)

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

23 Juni 2010 | Nederland, Rotterdam

Hoe gaat het nu?? Er is heel veel gebeurt in de paar daagjes dat we hier zitten. Mike zijn catheter zit er nog steeds in. Zijn urine is nog niet goed. Het is wel al wat minder geconcentreerd maar nog niet in orde. Gister waren we weer een liter vocht kwijt. Hij heeft 2,5 liter vocht naar binnen gekregen via infuus en sondevoeding maar er is maar 1,5 liter weer uit gekomen. Er is dus nog ergens een liter in zijn lichaam. De bloedwaardes zijn behoorlijk gezakt in vergelijking met afgelopen donderdag. Zijn hb is bijvoorbeeld van 7,4 naar 5,1 gezakt. Zijn weerstandwaardes zijn 0,05 (normaal tussen 5-12) Of te wel hij heeft geen weerstand. Dus zou je willen langskomen en snotter je een klein beetje dat mag dus niet. Mike ligt in isolatie en mag ook niet van zijn kamer af. De bloeddruk is nu (met 2 soorten bloeddruk verlagers) eindelijk een beetje onder controle. Eten doet hij nog steeds niet. Het gaat beter met ons mannetje in vergelijking met de vorige weken maar het houdt nog niet over.
Gistermiddag kwamen Steef, Chelsea en mijn moeder op bezoek. Na een poosje zijn zij weer weggegaan en is chelsea bij ons gebleven. We hebben heerlijk spelletjes gedaan en een stuk gewandeld hier in de omgeving. Ik vond het wel wel even lekker om mijn dochter ook om me heen te hebben. Ze liep hier rond in haar verpleegstersuniform en liep heerlijk te kletsen met de verpleegsters hier. Geweldig om te zien.
s avonds kwamen Steef en mijn moeder weer op bezoek. Even later kwamen ook mijn schoonouders en Michel langs. Toen al het bezoek weg was ben ik even gaan eten. daarna heb ik mijn eigen visite rondje even gelopen. Ik ben even bij de 2 jongens langsgelopen waar we regelmatig contact mee hebben. Zij zijn ook opgenomen hier. Ik heb nog even zitten kletsen en ben daarna gaan slapen. Ik was best wel moe van de emotionele rollercoaster waar we momenteel inzitten. Vandaag is het weer afwachten hoe Mike zich houd en wat er nu weer gaat gebeuren. ik persoonlijk ben blij dat hij hier ligt. Hier krijgt hij de zorg die hij nodig heeft. Thuis is het nu niet veilig voor ons ventje. Ik houd jullie weer op de hoogte van de situatie hier.

  • 23 Juni 2010 - 10:02

    Sandra Verkerk:

    hoi mo
    wil jullie heel veel sterkte toewensen........

  • 23 Juni 2010 - 19:04

    Ton En Mar:

    Ontzettend veel sterkte voor dat mannetje en jullie allemaal.

    Kussss
    Ton en Mar

  • 24 Juni 2010 - 10:43

    Oma Bep:

    het is een lange afschuwelijke reis moontje,maar de beloning komt !houd moed meisje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 189672

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: