11 januari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu 11 januari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

11 januari

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

11 Januari 2010 | Nederland, Rotterdam

Daar ben ik weer met een overzichtje van de afgelopen dagen.
De hoofdpijn waar Mike mee kampte is steeds verder afgenomen na de Lumbaalpunctie. Dus het was inderdaad de druk in zijn hersenen die laag was. Verder ging het wel redelijk de afgelopen dagen. Hij was niet heel misselijk en heeft maar een aantal keertjes overgegeven.
Wel zie je aan zijn lichaampje dat hij af gaat vallen.
Zaterdag moest Mike weer voor een chemo naar het ziekenhuis. Ze hebben de vaart er in gezet omdat we vorige week zo lang gezeten hebben daar. Ze wilden ons binnen 2 uurtjes weer thuis hebben. Dus gelijk is het infuus aangekoppeld en ging de chemo er in. We hebben hem gelijk maar even gewogen. Hij weegt nog maar 29 kilo. Dus dat is heel weinig. We hebben het hier ook over gehad en we kregen het advies om as dinsdag als we weer naar de oncologiepoli moeten het bespreekbaar te maken en over te gaan op sondevoeding zodat hij weer wat reserves kan opbouwen. Dit gaat wel hard zo. Als je hem over zijn rug aait dan voel je die ruggengraat... dat is niet normaal. Nadat de chemo er in zat mochten we weg! Heerlijk op tijd... We zijn nog ff langs de mac Donalds gereden en zijn toen naar huis gegaan.
Zaterdagavond heeft zijn vriend Youry bij ons geslapen. Dat was natuurlijk helemaal geweldig. Zondag voelde Mike zich niet goed. Hij klaagde over keelpijn en kon bijna niet eten en drinken. Hij heeft de hele middag liggen slapen. Om half 5 heb ik hem wakker gemaakt voor het eten. Hij probeerde zo goed en zo kwaad als het ging iets naar binnen te krijgen maar het lukte niet. Ik 's avonds het ziekenhuis gebeld en omdat Mike geen koorts had hoefden we niet acuut naar het ziekenhuis toe. Als hij maandag nog niet goed was dan moest ik de poli bellen. Dat heb ik nu dus gedaan....
Vanochtend kwam Mike huilend naar me toe en smeekte me het ziekenhuis te bellen. Zo rot voelt hij zich. Het eten en drinken gaat mondjesmaat en hij heeft pijn in zijn keel. Aangezien hij geen weerstand heeft moeten we geen risico's nemen en gelijk contact opnemen.
Ik zit nu te wachten op een telefoontje van de arts over hoe en wat. We zien het wel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 189710

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: