een gedicht - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu een gedicht - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van sr bijleveld - WaarBenJij.nu

een gedicht

Door: KanjerMichael

Blijf op de hoogte en volg sr

07 Juni 2010 | Nederland, Rotterdam

verdriet is als de golven
van een verradelijke zee
soms, als je denkt te kunnen zwemmen
dan sleept een golf je weer mee

Er zijn wel betere momenten
dan denk je: ik heb weer kracht
Je moet toch verder leven?

Maar dan voel je weer die macht
die radeloosheid heet
Die trekt je in een diepte
waarvan geen ander weet

Want zij die naast je leven
zien slechts wat zij zelf wensen
Dat je doorzwemt en het wel red
als de meeste andere mensen

verdriet is als de golven
van een verradelijke zee
maar toch blijf ik zwemmen
en het neemt me mooi niet mee!!

Dat vertik ik

xxx Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

sr

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 189249

Voorgaande reizen:

01 December 2009 - 30 November -0001

Mijn reis naar een leven zonder leukemie

Landen bezocht: